πανελλαδικες 2015
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2015 Jun 08
Σας εύχομαι καλά αποτελέσματα
Συντάκτης:
Θέματα και λύσεις Πανελλαδικές ΑΕΠΠ
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2014 Apr 07
Τα θέματα αλλά και προτεινόμενες λύσεις στις πανελλαδικές εξετάσεις των τελευταίων ετών θα βρείτε εδώ
Μέσα στις διακοπές του Πάσχα θα πρέπει να έχετε λύσει όλα τα θέματα αυτά ώστε στην συνέχεια να λύσουμε απορίες.
Οι λύσεις είναι ενδεικτικές και δεν τις έχω ελέγξει όλες. Σε περίπτωση που έχετε ερωτήσεις παρακαλώ πολύ να μου στείλετε email
Συντάκτης:
Απορίες στα Μαθηματικά κατ΄Γ Λυκείου
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2013 Dec 31
Για τυχόν απορίες στείλτε μήνυμα στο mail μου
napkwn@gmail.com
Κωνστάντης
Συντάκτης:
Η άσκηση για το τεστ 16/10/2013
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2013 Oct 16
Μιας και τελειώσαμε την ακολουθιακή δομή θα πρέπει να δοκιμάσουμε τις δυνάμεις μας. Το τεστ αποτελείται απο τις εξής 2 ερωτήσεις
Ερώτηση 1
Σε ποιές κατηγορίες χωρίζονται οι τελεστές και οι τελεσταίοι
Ερώτηση 2
(παρέχεται και η λύση η οποία δεν θα προβληθεί κατα την εκφώνηση της άσκησης εντός της τάξης)
Ασκήσεις ΑΕΠΠ - Ειδικός Εκλογικός Αριθμός
Συντάκτης:
τεστ αυτοαξιολογησης μαθηματικων γενικης
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2013 Oct 05
ανεβασα ενα τεστ μαθηματικων γενικης
Συντάκτης:
ΑΕΠΠ - Μάθημα 3
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2013 Oct 01
Εχω ανεβάσει τις τελευταίες διαφάνειες που παρουσιάζουν την ύλη.
Να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε αυτές καθώς όπως σας είπα καθε μια τους αποτελεί πιθανό θέμα για τις πανελλήνιες εξετάσεις. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάτε πως την θεωρία πρέπει να την διαβάζετε καλά από το σχολικό βιβλίο. Οι διαφάνειες αποτελούν μια επισκόπηση της ύλης και δεν την καλύπτουν πλήρως.
Επίσης ανέβασα μια παρουσίαση που περιέχει ασκήσεις. Περιμένω απο εσάς να ασχοληθείτε με αυτές από το σπίτι σας. Θα τις συζητήσουμε στο επόμενο μάθημα. Αν δεν τα καταφέρετε μην αγχωθείτε!Είναι ακόμα νωρίς για να έχουμε τα αποτελέσματα που επιδιώκουμε...
Συντάκτης:
ΑΕΠΠ
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2013 Sep 25
Μπορείτε να δείτε την βαθμολογία που λάβατε στο τεστ του πρώτου κεφαλαίου από την ιστοσελίδα του σχολείου.
Σε γενικές γραμμές κάνατε μια καλή προσπάθεια η οποία όμως δεν είναι αρκετή για μάθημα που δίνεται πανελλαδικά. Περιμένω από όλους σας, ανεξαιρέτως, μεγαλύτερη προσπάθεια
Συντάκτης:
ΑΕΠΠ - απαντήσεις των ασκήσεων
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2013 Sep 23
Οι απαντήσεις των ασκήσεων που έχω ανεβάσει στο site δεν είναι διαθέσιμες. Αυτό γιατί θεωρώ πως είναι πάρα πολύ εύκολες. Αν κάποιος μαθητής προβληματίζεται για κάποια ή κάποιες απαντήσεις μπορεί να με ρωτήσει είτε κατ ιδίαν ή με email.
Συντάκτης:
ΑΕΠΠ
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2013 Sep 20
Μην ξεχνάτε!!!! την Δευτέρα 23/09/2013 διαγώνισμα στο 1ο κεφάλαιο...
Συντάκτης:
Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2013 Sep 12
Σας θυμίζω οτι στο πρώτο μάθημα της εβδομάδας που ξεκινά στις 23 Σεπτεμβρίου θα γράψουμε διαγώνισμα στο πρώτο κεφάλαιο.
Αν κάποιος μαθητής έχει απορία σχετικά με την ύλη ή δεν καταλαβαίνει κάτι σχετικά με το περιεχόμενο της ή τελος πάντων έχει ερωτήματα παρακαλώ πολύ να μην διστάσει να με ενοχλήσει στο προσωπικό μου email (dourvas παπακι gmail.com)
Στα αριστερά της οθόνης, στο download center, της τάξης σας θα βρείτε σημειώσεις και ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να κατακτήσετε την ύλη πιο εύκολα.
Συντάκτης:
ΑΟΔΕ
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2013 May 16
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
5/5/2012
ΟΜΑΔΑ Α
Για τις παρακάτω προτάσεις, από Α.1. μέχρι και Α.5. να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό της καθεμιάς και δίπλα σε κάθε αριθμό τη λέξη ΣΩΣΤΟ, αν η πρόταση είναι σωστή, ή ΛΑΘΟΣ, αν η πρόταση είναι λανθασμένη.
Α.1. Ο σχεδιασμός προϊόντων ή υπηρεσιών που ικανοποιούν τις ανάγκες των καταναλωτών αποτελεί ενέργεια της παραγωγικής λειτουργίας.
ΜΟΝΑΔΕΣ 4
Α.2. Τις αποφάσεις για την εκχώρηση εξουσιών σε χαμηλότερα κλιμάκια διοίκησης παίρνει η Διεύθυνση της επιχείρησης.
ΜΟΝΑΔΕΣ 4
Α.3. Η έννοια της ηγεσίας είναι ταυτόσημη με τις έννοιες της δύναμης, της επιρροής και της εξουσίας.
ΜΟΝΑΔΕΣ 4
Α.4. Η ομάδα συμβάλλει ουσιαστικά στην επίτευξη του συντονισμού και στην αντιμετώπιση της περιπλοκότητας.
ΜΟΝΑΔΕΣ 4
Α.5. Ο κώδικας κάθε ανθρώπου διαμορφώνεται κυρίως από τις γνώσεις του, τις εμπειρίες και την προσωπικότητά του.
ΜΟΝΑΔΕΣ 4
Για τις παρακάτω προτάσεις, από Α.6. μέχρι και Α.7. να γράψετε στο τετράδιό
σας τον αριθμό της καθεμιάς και δίπλα σε κάθε αριθμό το γράμμα που αντιστοιχεί στη σωστή απάντηση.
Α.6. Οι θεσμικοί στόχοι της επιχείρησης αναφέρονται:
α. στα συνολικά μεγέθη της επιχείρησης
β. στην παραγωγή και στην αγορά
γ. στους ανθρώπους και στις καινοτομίες
δ. όλα τα παραπάνω
ε. σε κανένα από τα παραπάνω.
ΜΟΝΑΔΕΣ 5
Α.7. Η διαμόρφωση στρατηγικών και πολιτικών ανήκει στη λειτουργία:
α. του Προγραμματισμού
β. της Οργάνωσης
γ. της Διεύθυνσης
δ. του Ελέγχου
ΜΟΝΑΔΕΣ 5
Α.8. Από τις βασικές λειτουργίες της επιχείρησης αναπτύξτε την Παραγωγική λειτουργία και την Εμπορική λειτουργία.
ΜΟΝΑΔΕΣ 20
ΟΜΑΔΑ Β
Β.1. Αναπτύξτε τις απόψεις του Max Weber για τη γραφειοκρατία της διοίκησης.
ΜΟΝΑΔΕΣ 10
Β.2. Από τους παράγοντες που προσδιορίζουν την αποτελεσματικότητα της ομάδας, αναπτύξτε τα «μέλη»
ΜΟΝΑΔΕΣ 10
Β.3. Αναπτύξτε τις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες οι «κώδικες» δημιουργούν εμπόδιο στην επικοινωνία.
ΜΟΝΑΔΕΣ 15
Β.4. Αναπτύξτε τα βασικά χαρακτηριστικά στοιχεία που συνθέτουν ένα σωστό μήνυμα.
ΜΟΝΑΔΕΣ 15
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
29/4/2012
ΟΜΑΔΑ Α
Για τις παρακάτω προτάσεις, από Α.1. μέχρι και Α.5. να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό της καθεμιάς και δίπλα σε κάθε αριθμό τη λέξη ΣΩΣΤΟ, αν η πρόταση είναι σωστή, ή ΛΑΘΟΣ, αν η πρόταση είναι λανθασμένη.
Α.1. Η κουλτούρα αποτελεί ένα από τα κυριότερα στοιχεία μιας κοινωνικής οργάνωσης, αλλά δεν προσδιορίζει τη λειτουργία της.
Α.2. Η έννοια της αποτελεσματικότητας είναι ευρύτερη, γιατί εμπεριέχει την έννοια της παραγωγικότητας.
Α.3. Βασική λειτουργία της Διοίκησης των Επιχειρήσεων είναι και η λήψη αποφάσεων στην επιχείρηση (ή στον οργανισμό).
Α.4. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του προїσταμένου είναι ότι κερδίζει την εμπιστοσύνη.
Α.5.Οι σταθερές αμοιβές – μισθός συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγικότητας του εργαζόμενου. ΜΟΝΑΔΕΣ 20
Για τις παρακάτω προτάσεις, από Α.6. μέχρι και Α.7. να γράψετε στο τετράδιό
σας τον αριθμό της καθεμιάς και δίπλα σε κάθε αριθμό το γράμμα που
αντιστοιχεί στη σωστή απάντηση.
Α.6. Προσδιοριστικοί παράγοντες της αποτελεσματικότητας της ομάδας μεταξύ άλλων είναι:
α. ο κώδικας που χρησιμοποιεί ο πομπός και ο δέκτης
β. τα κανάλια ή δίκτυα μεταβίβασης μηνυμάτων
γ. οι κανόνες, οι διαδικασίες και οι μέθοδοι
δ. όλα τα παραπάνω.
ΜΟΝΑΔΕΣ 5
Α.7. Οι βασικές αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας αφορούν:
α. τον πομπό και την αποτελεσματική μετάδοση του μηνύματος
β. τον δέκτη και την αποτελεσματική μετάδοση του μηνύματος
γ. τον δέκτη και την αποτελεσματική ακρόαση του μηνύματος
δ. όλα τα παραπάνω.
ΜΟΝΑΔΕΣ 5
Α.8.α. Τι γνωρίζετε για την επιχείρηση ως Θεσμό;
ΜΟΝΑΔΕΣ 8
β. Ποια είναι η σχέση Παραγωγικότητας – Ανταγωνιστικότητας;
ΜΟΝΑΔΕΣ 12
ΟΜΑΔΑ Β
Β.1. Πώς διακρίνονται τα πρότυπα ηγεσίας με κριτήριο τον συνολικό προσανατολισμό του ηγέτη; Να αναπτυχθούν. ΜΟΝΑΔΕΣ 15
Β.2. Να αναπτύξετε εκείνους τους παράγοντες, οι οποίοι, σύμφωνα με τη θεωρία Υγιεινής – Παρακίνησης του Herzberg, όταν υπάρχουν δεν δημιουργούν καμία ευχαρίστηση και παρακίνηση για υψηλή απόδοση.
ΜΟΝΑΔΕΣ 15
Β.3. Από τα εμπόδια της επικοινωνίας αναπτύξτε:
α. τους ασαφείς στόχους
β. τα μη σωστά μηνύματα
γ. τις διαφορετικές αντιλήψεις
δ. τις σχέσεις μεταξύ πομπού και δέκτη.
ΜΟΝΑΔΕΣ 20
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
17/4/2012
ΟΜΑΔΑ Α
Για τις παρακάτω προτάσεις, από Α.1. μέχρι και Α.5. να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό της καθεμιάς και δίπλα σε κάθε αριθμό τη λέξη ΣΩΣΤΟ, αν η πρόταση είναι σωστή, ή ΛΑΘΟΣ, αν η πρόταση είναι λανθασμένη.
Α.1. Η επιχείρηση είναι διακριτή από το περιβάλλον της, με την έννοια ότι προσαρμόζεται σ’ αυτό μέσω του μηχανισμού ελέγχου - ανατροφοδότησης. ΜΟΝΑΔΕΣ 4
Α.2. Η εξάρτηση μεταξύ των επιχειρησιακών λειτουργιών είναι μεγάλη και αυτή καθορίζει την καλή πορεία, αλλά όχι και την ύπαρξη της επιχείρησης. ΜΟΝΑΔΕΣ 4
Α.3. Οι θεσμικοί στόχοι εκφράζουν μέσα από το καταστατικό τα συγκεκριμένα αποτελέσματα, τα οποία η επιχείρηση επιδιώκει να επιτύχει. ΜΟΝΑΔΕΣ 4
Α.4. Ένας από τους λόγους που οδηγούν στη δημιουργία ιεραρχικών ομάδων είναι ο συντονισμός συνεργατών, λειτουργιών ή αποφάσεων μεταξύ διαφορετικών τμημάτων. ΜΟΝΑΔΕΣ 4
Α.5. Η αμφίδρομη ροή πληροφοριών στα πλαίσια της διοικητικής ιεραρχίας, για να είναι αποτελεσματική, απαιτεί κατάλληλες δομές, δίκτυα πληροφοριών και διαδικασίες επικοινωνίας. ΜΟΝΑΔΕΣ 4
Για τις παρακάτω προτάσεις, από Α.6. μέχρι και Α.7. να γράψετε στο τετράδιό
σας τον αριθμό της καθεμιάς και δίπλα σε κάθε αριθμό το γράμμα που
αντιστοιχεί στη σωστή απάντηση.
Α.6. Μια επιχείρηση που παρήγαγε 9.600 μονάδες προïόντος, πέτυχε παραγωγικότητα εργασίας 1.200 μονάδες, επειδή χρησιμοποίησε:
α. 12 εργάτες.
β. 96 εργάτες.
γ. 8 εργάτες.
δ. 100 εργάτες.
ΜΟΝΑΔΕΣ 5
Α.7. Η αποδοτικότητα μετράται με δείκτες οι οποίοι έχουν:
α. ως αριθμητή τα κόστη ή τις θυσίες (εισροές) και ως παρανομαστή το πραγματοποιηθέν αποτέλεσμα, (εκροή),
β. ως αριθμητή το καθαρό κέρδος ή ζημία και ως παρανομαστή τα χρησιμοποιηθέντα κεφάλαια,
γ. ως αριθμητή τα παραχθέντα αγαθά και ως παρανομαστή τα παραγωγικά μέσα που χρησιμοποιήθηκαν,
δ. ως αριθμητή το πραγματοποιηθέν αποτέλεσμα, (εκροή) και ως παρανομαστή τα κόστη ή τις θυσίες που έγιναν για την πραγματοποίηση του αποτελέσματος (εισροές) .
ΜΟΝΑΔΕΣ 5
ΟΜΑΔΑ Β
Β.1. Από τις λειτουργίες της επιχείρησης αναπτύξτε:
α. την οικονομική λειτουργία
ΜΟΝΑΔΕΣ 8
β. τη λειτουργία έρευνας και ανάπτυξης. ΜΟΝΑΔΕΣ 12
Β.2. Από τα στοιχεία του γενικού (εξωτερικού) περιβάλλοντος, αναπτύξτε το Οικονομικό, το Κοινωνικό, το Τεχνολογικό και το Οικολογικό περιβάλλον.
ΜΟΝΑΔΕΣ 12
Β.3.α Ποια είναι τα προβλήματα (μειονεκτήματα) λειτουργίας των ομάδων;(Να αναπτυχθούν).
ΜΟΝΑΔΕΣ 10
Β.3.β Στην ευρύτερη διαδικασία της επικοινωνίας κυρίαρχα στοιχεία μεταξύ άλλων είναι ο «Κώδικας» και ο « Έλεγχος». Καταγράψτε και αναλύστε τη λειτουργία αυτών των δύο στοιχείων, όπου αυτά είναι απαραίτητα, χωρίς ωστόσο να αποτελούν εμπόδια στην επικοινωνία.
ΜΟΝΑΔΕΣ 10
Β.4. Τι γνωρίζετε για την Κάθετη επικοινωνία;
ΜΟΝΑΔΕΣ 18
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
12/4/2012
ΟΜΑΔΑ Α
Συντάκτης: ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΟΥΛΙΔΟΥ
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2013 May 16
ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ,ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ
Συντάκτης: ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΟΥΛΙΔΟΥ
math
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2013 Feb 22
καλό βιάβασμα!!!
Συντάκτης: ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΟΥΛΙΔΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2012 Nov 04
για τους μαθητές που δεν έγραψαν ανέβασα το τελευταίο διαγώνισμα...
να σας θυμήσω ότι αυτές τις ημέρες πρέπει να γίνει επανάληψη στις παραγράφους 1.4 έως 1.7 (θεωρεία + όλες οι ασκήσεις τους σχολικού) καθώς και να επισκεφτήτε το Ψηφιακό Σχολείο στο Υπουργείο Παιδείας εδώ: http://www.study4exams.gr/math_k/course/view.php?id=68 και να λύσετε τα προτεινόμενα θέματα στους Μιγαδικούς...
Καλή μελέτη σε όλους!!!
Μη ξεχνάτε ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος, γι αυτό να φροντίσετε τις υποχρεώσεις σας...!!!
Συντάκτης: ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΟΥΛΙΔΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2012 Oct 15
1.3 ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ + ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ...
Συντάκτης: ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΟΥΛΙΔΟΥ
ΛΟΓΙΚΗ - ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2012 Jun 12
Υπάρχει ανεβασμένο ένα word με 2 σελίδες τις οποίες πρέπει να διαβάζετε...
Συντάκτης: ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΟΥΛΙΔΟΥ
ΥΛΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2011-12
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2012 Jun 08
ΥΛΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2011-12
ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
ΑΠΟ ΣΕΛ 13 ΕΩΣ ΚΑΙ 24
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΑΠΟ ΣΕΛ 41 ΕΩΣ ΚΑΙ 58
Συντάκτης: ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΟΥΛΙΔΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2012!!!
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2012 May 27
Σας έστειλα ενδεικτικά 2 προτεινόμενα θέματα με τις λύσεις τους...
Το πιο σημαντικό, ωστόσο, είναι η συγκέντρωσή σας τις στιγμές της εξέτασης!!!
Να προσπαθήσετε να αντιληφθείτε αυτό που σας ρωτάνε και να απαντήσετε σε αυτό!!!
να μην αφήνετε τα ερωτήματα εάν πρώτα δεν εξαντλήσετε τον ανάλογο χρόνο που τους αντιστοιχούν!!!
Έυχομαι:
ΚΑΛΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Συντάκτης: ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΟΥΛΙΔΟΥ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2012 May 20
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ,ΟΙ ΚΟΠΟΙ ΣΑΣ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ, ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ,ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΜΥΑΛΟ.
Συντάκτης: ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΟΥΛΙΔΟΥ
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Ημερομηνία Δημοσίευσης 2012 May 10
ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΤΑΞΗ: Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2011-2012
Εξεταστέα ύλη για το μάθημα ορίζεται η εξής:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία
1.1. Η γέννηση της κοινωνιολογίας (σελ.13-15)
1.2.2. Οι θεμελιωτές της κοινωνιολογίας (σελ.17-20)
1.2.3. Κοινωνιολογικές σχολές (σελ.21-23)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Κοινωνικοποίηση και κοινωνικός έλεγχος (σελ.51-68)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 Η σύγχρονη ελληνική οικογένεια: Μορφές, προβλήματα και προοπτικές (σελ.71-87)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Εργασία, ανεργία και κοινωνικές ανισότητες (σελ.109-129)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 Αποκλίνουσα συμπεριφορά: Παραβατικότητα και εγκληματικότητα (σελ 175-190)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 Ετερότητα, Διαπολιτισμικές και Διακοινωνιακές σχέσεις (σελ. 193-216)
Η καθηγήτρια
Παπουλίδου Κυριακή
Συντάκτης: ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΠΟΥΛΙΔΟΥ
Ο ιστότοπος κατασκευάστηκε απο τον εκπαιδευτικό ΠΕ20 Ιωάννη Δούρβα (A.M 210819)
Copyright 2010 - 2024 © Ιωάννης Δούρβας
Το περιέχόμενο αυτής της ιστοσελίδας αδειοδοτείται από την Creative Commons
Η παρούσα ιστοσελίδα είναι μέρος της εφαρμογής Internet School που διανέμεται σύμφωνα με τους όρους της GNU General Public License