Τελευταία Νέα




  • Σποτάκι για τα ΕΠΑ.Λ
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 16 May 2018.

    https://www.youtube.com/watch?v=Wuuh2ZOL_Bg


  • Φοίτηση σε ΕΠΑ.Λ.
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 16 May 2018.

    Από τη Δευτέρα 14 Μαΐου και μέχρι τις 31 Μαΐου 2018 μπορούν οι μαθητές/τριες των Γυμνασίων, Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη δημοσίων και εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2018-19 μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος https://e-eggrafes.minedu.gov.gr.

    Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τον τρόπο εγγραφής μπορείτε να ανατρέξετε στην σχετική ενημερωτική εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ.


  • Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής - Δήλωση Προτίμησης
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 16 May 2018.

    Για τη διαδικασία υποβολής της Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής και της Δήλωσης Προτίμησης, ενημερωθείτε από τη σχετική εγκύκλιο εδώ: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr./pdfs/files/egkyklios.pdf


  • Εσωτερικός κανονισμός μέρος στ
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 12 Dec 2017.

    Δ.2. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ
    1. Τις σχέσεις μεταξύ των μαθητών πρέπει να διέπει
    σεβασμός, αξιοπρέπεια και ευγένεια.
    2. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να κάνουν ειρωνικά σχόλια,
    κακόβουλη ή προσβλητική κριτική εις βάρος των συμμαθητών
    τους.
    3. Η χωρίς άδεια χρήση ή φθορά προσωπικών αντικειμένων
    των συμμαθητών τους είναι σοβαρά παραπτώματα και
    τιμωρούνται αυστηρά, ακόμη και αν γίνονται ως «παιχνίδι».
    4. Οι φραστικές προσβολές, οι βρισιές, οι βωμολοχίες και
    πολύ περισσότερο, η σωματική βία κατά των συμμαθητών
    είναι απαράδεκτες πράξεις, που τιμωρούνται αυστηρά και
    επηρεάζουν πάρα πολύ τον χαρακτηρισμό της διαγωγής ενός
    μαθητή.
    5. Απαράδεκτες πράξεις θεωρούνται και η διάδοση φημών με
    οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο (συμπεριλαμβανομένων και των
    μέσων κοινωνικής δικτύωσης), ο αποκλεισμός συμμαθητή από
    ομαδικές εκπαιδευτικές ή ψυχαγωγικές δραστηριότητες ή η
    παρακίνηση τρίτων για την απομόνωση κάποιου συμμαθητή.

    Δ.3. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
    ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
    1. Όταν οι μαθητές κυκλοφορούν εκτός της αίθουσας
    διδασκαλίας, δεν κάνουν φασαρία και δεν ενοχλούν τις
    διπλανές αίθουσες.
    2. Εκτός από την ατομική τους καθαριότητα οι μαθητές
    πρέπει να διατηρούν καθαρές τις αίθουσες διδασκαλίας, τα
    θρανία, τους χώρους υγιεινής (τουαλέτες), τους
    διαδρόμους, τα κλιμακοστάσια (σκάλες), τις αυλές και
    γενικά, όλους τους χώρους του σχολείου. Όλοι σεβόμαστε
    και προστατεύουμε τους χώρους και τον εξοπλισμό του
    σχολείου, αφού σ΄ αυτό το χώρο περνάμε το μεγαλύτερο
    μέρος της ημέρας.
    3. Καταστροφή ή παραμόρφωση περιουσιακού στοιχείου του
    σχολείου (καταστροφή πόρτας, σπάσιμο τζαμιού ή νιπτήρα,
    λέρωμα τοίχων, καταστροφή αντικειμένων κ.λπ.) αποτελεί
    σοβαρότατο παράπτωμα και τιμωρείται αυστηρά, ενώ ο
    μαθητής που έκανε την καταστροφή υποχρεούται να
    αποκαταστήσει τη ζημιά.
    4. Η βιβλιοθήκη του σχολείου είναι χώρος ανάγνωσης και
    μελέτης και απαιτείται ησυχία και προσοχή. Τα βιβλία και
    το υλικό της βιβλιοθήκης είναι περιουσία του σχολείου. Οι
    μαθητές μπορούν να δανείζονται βιβλία από τον υπεύθυνο
    βιβλιοθήκης και οφείλουν μέσα σε εύλογο χρόνο να τα
    επιστρέφουν στην κατάσταση που τα παρέλαβαν. Ειδικότερα
    απαγορεύεται η είσοδος στη βιβλιοθήκη χωρίς την άδεια και
    την επιτήρηση καθηγητή.
    5. Τα εργαστήρια (φυσικής-χημείας και πληροφορικής)
    λειτουργούν με κάποιους κανόνες που ορίζουν οι υπεύθυνοι
    καθηγητές και τους οποίους κανόνες οφείλουν να σέβονται
    όλοι οι μαθητές. Το ίδιο ισχύει και για τους χώρους
    άθλησης και το αθλητικό υλικό.
    6.Τα λεωφορεία με τα οποία μετακινούνται οι μαθητές
    θεωρούνται σχολικός χώρος. Επομένως, ισχύουν οι ίδιοι
    κανόνες συμπεριφοράς που ισχύουν και στους χώρους του
    σχολείου. Οι μαθητές οφείλουν να διατηρούν το λεωφορείο
    που τους μεταφέρει καθαρό, να μην προκαλούν φθορές και να
    συμπεριφέρονται με ευγένεια στους οδηγούς.
    7. Οι μαθητές οφείλουν να συμπεριφέρονται με σεβασμό και
    ευγένεια σε όλους τους εργαζομένους στο σχολείο
    (βοηθητικό προσωπικό, καθαρίστρια, προσωπικό κυλικείου).
    8.Μόνο με συνοδεία καθηγητή επιτρέπεται στους μαθητές να
    ξεκλειδώνουν τάξη ή άλλη αίθουσα και να εισέρχονται σε
    αυτή.


    Δ.4. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ
    Τα παρακάτω παραπτώματα θεωρούνται πάρα πολύ σοβαρά και
    παρακαλούμε να ληφθούν σοβαρά υπόψη από γονείς και
    μαθητές:
    1. Καταστροφή ή κλοπή περιουσιακού στοιχείου του
    σχολείου.
    2. Κατοχή στο σχολείο οποιουδήποτε επικίνδυνου οργάνου ή
    απαγορευμένης ουσίας.
    3. Καταστροφή ή κλοπή ατομικής περιουσίας μαθητή ή
    καθηγητή ή βοηθητικού προσωπικού.
    4.Δεν επιτρέπεται -με βάση εγκύκλιο του Υπουργείου
    Παιδείας- και κατά συνέπεια τιμωρείται αυστηρά η κατοχή
    και χρήση κινητών τηλεφώνων από τους μαθητές κατά την
    παραμονή τους στο σχολείο. Σε περίπτωση που μαθητής
    συλληφθεί να χρησιμοποιεί κινητό τηλέφωνο στο σχολείο,
    αυτό θα κατάσχεται και θα το παραλαμβάνει ο κηδεμόνας
    του. Το σχολείο διαθέτει τηλέφωνα στα γραφεία τα οποία
    είναι στη διάθεση των μαθητών, όταν χρειάζεται να
    επικοινωνήσουν με τους κηδεμόνες τους και αντίστοιχα, οι
    κηδεμόνες μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα του σχολείου
    (26630-81252, 26630-81975).
    5.Δεν επιτρέπεται η χρήση οποιασδήποτε άλλης ηλεκτρονικής
    συσκευής κατά τη διάρκεια του μαθήματος χωρίς την έγκριση
    του καθηγητή.
    6.Δεν επιτρέπεται στους μαθητές να φέρνουν στο σχολείο
    εξωσχολικά έντυπα ή άλλο υλικό, άσχετα με τον κύκλο των
    μαθημάτων, ή οποιαδήποτε άλλα αντικείμενα που η κατοχή


  • Εσωτερικός κανονισμός μέρος ε
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 12 Dec 2017.

    Γ.5. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΥΣΙΩΝ (Άρθρο 3- Π.Δ. 485/1983)
    1. Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς ορίζονται από τον
    Διευθυντή του σχολείου και τον Σύλλογο διδασκόντων οι
    υπεύθυνοι καθηγητές των τμημάτων για τον έλεγχο και την
    καταχώριση των απουσιών, καθώς και οι υπεύθυνοι
    απουσιολόγοι κάθε τμήματος.
    2. Στην αρχή του σχολικού έτους το σχολείο γνωστοποιεί
    στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών τις διατάξεις που
    ισχύουν από τον νόμο για τη φοίτηση των μαθητών.
    3.Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης του μαθητή
    ευθύνεται εξ ολοκλήρου ο κηδεμόνας του.Με τη συμπλήρωση
    τριάντα (30) απουσιών ο υπεύθυνος καθηγητής του τμήματος
    ή της τάξης, αφού ενημερώσει πρώτα τον Διευθυντή του
    σχολείου, ενημερώνει τον κηδεμόνα του μαθητή με
    ταχυδρομική επιστολή. Η επιστολή στέλνεται από την 1η έως
    και την 5η κάθε μήνα, από τον Οκτώβριο μέχρι και τον
    Απρίλιο και από τις 15 μέχρι τις 20 Μαΐου για το πρώτο
    15ημερο του ίδιου μήνα.
    4. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή οφείλει να προσέρχεται το
    πρώτο δεκαήμερο κάθε μήνα κατά τις ώρες λειτουργίας του
    σχολείου για να ενημερώνεται υπεύθυνα για τη φοίτηση του
    μαθητή, λαμβάνοντας σχετικό ενυπόγραφο σημείωμα του
    υπεύθυνου καθηγητή. Η επιστολή στέλνεται ανεξάρτητα από
    την προσέλευση του κηδεμόνα.
    5. Για τη δικαιολόγηση απουσιών μέχρι δύο (02) ημερών,
    λόγω ασθένειας ή άλλων σοβαρών οικογενειακών λόγων, αρκεί
    ο κηδεμόνας να προσκομίσει ο ίδιος ενυπόγραφο σημείωμα
    εντός το πολύ δέκα (10) εργάσιμων ημερών στο σχολείο. Με
    τον τρόπο αυτό ο κηδεμόνας μπορεί να δικαιολογήσει τις
    απουσίες το πολύ δέκα (10) εργάσιμων ημερών συνολικά για
    όλο το έτος.
    6. Ο κηδεμόνας μαθητή που απουσίασε για λόγους υγείας από
    το σχολείο περισσότερο από δύο (02) ημέρες, είναι
    υποχρεωμένος να προσκομίσει ο ίδιος, το αργότερο μέχρι
    και τη δέκατη (10η) εργάσιμη ημέρα από την επιστροφή του
    μαθητή στο σχολείο, βεβαίωση δημόσιου νοσηλευτικού
    ιδρύματος ή ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος
    και τη διάρκεια της ασθένειας.
    7. Σε καμιά άλλη περίπτωση (εκτός από όσες αναφέρονται
    παραπάνω) δεν θεωρούνται δικαιολογημένες απουσίες μαθητών
    που πραγματοποιούνται σε ώρες λειτουργίας του σχολείου,
    μεμονωμένες ή συνεχείς και οφείλονται σε ομαδική
    απομάκρυνση των μαθητών από το σχολείο.
    8. Τα δικαιολογητικά που υποβάλλονται από τους κηδεμόνες
    δεν δεσμεύουν τον Σύλλογο, όταν ο ίδιος γνωρίζει με ικανά
    και επαρκή στοιχεία τους πραγματικούς λόγους απουσίας του
    μαθητή.
    9. Οι μαθητές που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της
    ηλικίας τους μπορούν οι ίδιοι να δικαιολογήσουν τις
    απουσίες τους.

    Δ. ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
    Δ.1. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
    Όλοι οι μαθητές είναι ίσοι. Η κοινωνική ή οικονομική ή
    φυσική τους κατάσταση, η φυλετική ή θρησκευτική ή
    γλωσσική τους ιδιαιτερότητα σε καμιά περίπτωση δεν
    αποτελούν στοιχεία διάκρισης. Για όλους τους μαθητές
    ισχύουν κάποιοι βασικοί κανόνες συμπεριφοράς, που είναι:
    1. Όλοι οι μαθητές έχουν την υποχρέωση να βρίσκονται στο
    προαύλιο του σχολείου τουλάχιστον πέντε (05) λεπτά πριν
    από την έναρξη της πρωινής συγκέντρωσης και προσευχής και
    να συμμετέχουν σε αυτήν.
    2. Οι μαθητές που φτάνουν στο σχολείο πολύ νωρίς οφείλουν
    να παραμένουν στους σχολικούς χώρους. Σε καμιά περίπτωση
    δεν επιτρέπεται στους μαθητές να παραμένουν και να
    περιφέρονται σε χώρους εκτός του σχολείου.
    3. Για κάθε τμήμα ορίζεται υπεύθυνος καθηγητής με τον
    οποίο οι μαθητές οφείλουν να συνεργάζονται και στον οποίο
    θα πρέπει να αναφέρουν τα τυχόν προβλήματά τους.
    4. Η θέση κάθε μαθητή μέσα στην τάξη ορίζεται από τον
    υπεύθυνο καθηγητή. Αλλαγή θέσης δεν επιτρέπεται παρά μόνο
    μετά από έγκριση του υπευθύνου καθηγητή ή μετά από
    υπόδειξη διδάσκοντος για τη συγκεκριμένη διδακτική ώρα.
    5. Με το χτύπημα του κουδουνιού και μετά τη λήξη της
    προσευχής, οι μαθητές μπαίνουν αμέσως στην τάξη και είναι
    έτοιμοι για την έναρξη του μαθήματος. Σε περίπτωση
    καθυστέρησης προσέλευσης του καθηγητή, περιμένουν με
    ησυχία στην αίθουσα διδασκαλίας και ο απουσιολόγος
    ενημερώνει τον Διευθυντή για την καθυστέρηση.
    6. Σε περίπτωση κενής ώρας, οι μαθητές οφείλουν να
    συνεργάζονται με τον καθηγητή ο οποίος, κατ’ εντολή της
    Διεύθυνσης, καλύπτει το διδακτικό κενό. Σε περίπτωση που,
    με εντολή της Διεύθυνσης, οι μαθητές «έχουν κενό», είναι
    υποχρεωμένοι να υπακούσουν στις εντολές της Διεύθυνσης.
    7. Για να μετακινηθούν οι μαθητές μέσα στην τάξη για
    οποιονδήποτε λόγο ή να απουσιάσουν ζητούν την άδεια από
    τον καθηγητή τους.
    8. Οι μαθ


  • Εσωτερικός κανονισμός μέρος δ
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 12 Dec 2017.

    Γ. ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
    Κάθε σχολική κοινότητα είναι μια οργανωμένη ομάδα που
    έχει όλα τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας.Έργο του
    σχολείου είναι να προετοιμάσει τους νέους να ενταχθούν
    ομαλά στην κοινωνία. Αποδεδειγμένα καμιά κοινωνία δεν
    μπορεί να πορευθεί χωρίς όρους και κανόνες. Η εσωτερική
    οργάνωση του σχολείου επομένως πρέπει να στηρίζεται σε
    κανόνες, ώστε να εκπαιδεύει και να διαπαιδαγωγεί σύμφωνα
    με τα πρότυπα και τις ανάγκες της δημοκρατικής κοινωνίας,
    διαμορφώνοντας υπεύθυνες και ολοκληρωμένες
    προσωπικότητες, με δυνατότητες κριτικής σκέψεις. Οι
    κανόνες αυτοί αποβλέπουν στη διαμόρφωση ενός παιδαγωγικού
    και διδακτικού κλίματος το οποίο θα εξασφαλίζει τη
    συνεργασία των μελών της σχολικής κοινότητας (καθηγητών -
    μαθητών - γονέων), χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις, με
    αμοιβαίο σεβασμό, με ανοχή και αναγνώριση. Μέσα σε αυτό
    τα πλαίσιο ο όρος «σχολική πειθαρχία» δεν είναι
    αυτοσκοπός αλλάμέσο παιδαγωγικό για την ομαλή σχολική ζωή
    και την ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε ατόμου.

    Γ.1. ΕΓΓΡΑΦΕΣ-ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
    Οι γονείς των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ Γυμνασίου,
    οφείλουν να προσκομίσουν στο σχολείο Πιστοποιητικό
    Γέννησης με τα στοιχεία του παιδιού τους για τη σωστή
    συμπλήρωση του Μητρώου Μαθητών.
    Οι γονείς των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ Λυκείου,
    οφείλουν να φροντίσουν για την έγκαιρη έκδοση Δελτίου
    Αστυνομικής Ταυτότητας του παιδιού τους, φωτοτυπία του
    οποίου πρέπει να καταθέσουν στον Διευθυντή του σχολείου
    για την επιβεβαίωση των ατομικών στοιχείων του μαθητή.
    Για τη μετεγγραφή μαθητή σε άλλο σχολείο ο Γονέας ή ο
    Κηδεμόνας, αφού έρθει σε συνεννόηση με τον Διευθυντή,
    πρέπει να προσκομίσει υπηρεσιακό σημείωμα μετεγγραφής ότι
    ο μαθητής γίνεται δεκτός στο άλλο σχολείο όπου θέλει να
    φοιτήσει.

    Γ.2. ΦΟΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ-ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ
    (Άρθρο 2-Π.Δ. 485/1983 Φ.Ε.Κ.314/31-03-1998 τ.Β& Άρθρο
    35-Π.Δ.60/2006 Φ.Ε.Κ.65 τ.Α)
    1. Η φοίτηση των μαθητών πρέπει να είναι τακτική και η
    παρακολούθηση όλων των μαθημάτων ανελλιπής και όχι
    επιλεκτική.
    2. Όλοι οι μαθητές, και οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν
    μάθημα την πρώτη ώρα, πρέπει να παρευρίσκονται στην
    πρωινή συγκέντρωση-προσευχή του σχολείου(Εγκύκλιος
    Γ2/131757/22-11-2004). Αλλόθρησκοι ή ετερόδοξοι μαθητές
    έχουν δικαίωμα να μη μετέχουν στην πρωινή προσευχή,
    οφείλουν όμως να είναι παρόντες και να σέβονται το
    δικαίωμα της ενεργού συμμετοχής των υπολοίπων.
    3. Η συχνή και αδικαιολόγητη καθυστέρηση, ιδίως την πρώτη
    διδακτική ώρα αποτελεί παράπτωμα και θα ελέγχεται.
    4. Μαθητής ο οποίος στη διάρκεια του ημερήσιου
    προγράμματος πραγματοποιεί απουσίες (κοινώς «κοπάνες») θα
    τιμωρείται και θα ενημερώνεται άμεσα ο κηδεμόνας του.
    5.Έξοδος μαθητή από το σχολικό χώρο χωρίς άδεια αποτελεί
    σοβαρό πειθαρχικό παράπτωμα.Κανένας μαθητής δεν
    επιτρέπεται να αποχωρήσει από το σχολείο πριν από τη λήξη
    του ημερήσιου προγράμματος λειτουργίας παρά μόνο:
    (α) αν συνοδεύεται από τον Κηδεμόνα, ο οποίος οφείλει να
    αιτιολογήσει επαρκώς την αποχώρηση.
    (β) αν προσκομίσει σχετικό σημείωμα υπογεγραμμένο από τον
    κηδεμόνα του, που να αιτιολογεί επαρκώς την αποχώρηση.
    (γ) Σε περίπτωση επίσκεψης σε γιατρό, ο μαθητής οφείλει
    να προσκομίσει την επομένη ημέρα ιατρικό σημείωμα.

    Γ.3. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ
    Ο μαθητής αξιολογείται από:
    (α) την προφορική εξέταση στο μάθημα της ημέρας.
    (β) τη συμμετοχή του στην καθημερινή εργασία της τάξης
    και τη συνολική του δραστηριότητα μέσα στο σχολείο.
    (γ) την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το μάθημα.
    (δ) τα αποτελέσματα της επίδοσής του στις ωριαίες και
    ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες.
    (ε)τα αποτελέσματα της επίδοσής του στις γραπτές
    προαγωγικές ή απολυτήριες εξετάσεις στο τέλος του
    διδακτικού έτους.
    (στ) άλλες εργασίες που προβλέπονται από τη σχετική
    νομοθεσία (portfolioκ.ά.)

    Γ.4. ΔΙΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΚΥΡΩΣΕΙΣ – ΠΟΙΝΕΣ - ΑΜΟΙΒΕΣ
    1.Κάθε μαθητής είναι υποχρεωμένος να συμμορφώνεται
    έμπρακτα προς τους κανόνες της σχολικής ζωής και προς τις
    ηθικές αρχές του κοινωνικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο
    ζει. Κάθε παρέκκλιση απ’ αυτές τις αρχές, η οποία
    εκδηλώνεται με πράξεις ή παραλήψεις, αποτελεί παράβαση
    (πειθαρχικό παράπτωμα), είναι αιτία παιδαγωγικού ελέγχου
    και αντιμετωπίζεται με σχολικές κυρώσεις (ποινές).
    2.Οι παραβάσεις των μαθητών σημειώνονται στο ποινολόγιο.
    Ανάλογα με τη βαρύτητα της παράβασης επιβάλλεται η
    σχετική ποινή. Οι παραβάσεις των μαθητών κατά τη διάρκεια
    του σχολικού έτους απ


  • Εσωτερικός κανονισμός μέρος γ
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 12 Dec 2017.

    Β. ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
    Β.1. ΣΧΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - ΜΑΘΗΤΩΝ
    1.Κάθε μαθητής αποτελεί μια ιδιαίτερη προσωπικότητα και
    έχει τις δικές του ανάγκες, τις δικές του ιδιαιτερότητες
    και τη δική του ψυχοσύνθεση. Αυτό καθιστά εξαιρετικά
    δύσκολο και πολυσύνθετο το έργο της διαπαιδαγώγησης του
    μαθητή. Γι’ αυτό ο εκπαιδευτικός οφείλει να παρατηρεί, να
    κατανοεί και να ερμηνεύει σωστά κάθε πρόβλημα προσαρμογής
    των μαθητών και αφομοίωσης των κοινωνικών κανόνων εκ
    μέρους τους. Έτσι θα μπορεί να επιλέγει τους κατάλληλους
    κάθε φορά διδακτικούς και παιδαγωγικούς χειρισμούς και να
    τους προσαρμόζει στις ανάγκες των μαθητών του.
    2. Είναι ανάγκη ο εκπαιδευτικός να γνωρίζει την
    οικογενειακή και την κοινωνική κατάσταση των μαθητών. Η
    γνώση αυτή του είναι πολλαπλά χρήσιμη και τον βοηθάει στο
    έργο του, γιατί του επιτρέπει να αντιμετωπίσει με
    ευαισθησία και λεπτούς χειρισμούς τα ιδιαίτερα προβλήματα
    των μαθητών του και να κατανοήσει τη συναισθηματική και
    ψυχολογική τους κατάσταση. Είναι απολύτως αναγκαία και η
    ενημέρωση του εκπαιδευτικού πάνω σε θέματα υγείας των
    μαθητών (πάντοτε με απόλυτη εχεμύθεια και σεβασμό προς
    την προσωπικότητα του μαθητή), γιατί θα του επιτρέψει να
    προσαρμόσει ανάλογα τη συμπεριφορά του και θα τον
    προφυλάξει από πιθανά ατοπήματα στις σχέσεις του μαζί
    τους.
    3. Σημαντική αρετή του εκπαιδευτικού είναι να προωθεί, να
    ενθαρρύνει και να οργανώνει τόσο στο μάθημα όσο και σε
    άλλες σχολικές δραστηριότητες την ενεργό συμμετοχή των
    μαθητών. Χρέος του είναι να αξιοποιεί τη φαντασία και τη
    δημιουργικότητα των μαθητών, να διευρύνει διαρκώς τα όρια
    της συμμετοχής τους στις διάφορες δραστηριότητες και να
    τους ωθεί να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες.
    4.Ο εκπαιδευτικός έχει συχνή επαφή και επικοινωνία με
    τους μαθητές μέσα στην τάξη κατά τη διάρκεια του
    μαθήματος, στην αυλή και στους διαδρόμους του σχολείου
    κατά τα διαλείμματα, και στις ομαδικές εκδηλώσεις εντός
    και εκτός του σχολείου. Αυτή η πολλαπλή επικοινωνία του
    με τους μαθητές πρέπει να γίνεται με ιδιαίτερη προσοχή
    και με τους όρους που επιβάλλει μια έντιμη παιδαγωγική
    σχέση, η οποία σημαίνει:
    (α). Ειλικρινή και ανθρώπινη συνεργασία, ενδιαφέρον,
    δικαιοσύνη και αγάπη για το μαθητή.
    (β). Σεβασμό στην προσωπικότητα, στις ιδιαίτερες ανάγκες
    και στις κοινωνικές, πολιτιστικές, θρησκευτικές ή
    φυλετικές ιδιαιτερότητες του μαθητή, πράγμα που
    επιβάλλεται και από την πολυπολιτισμική συγκρότηση της
    σύγχρονης κοινωνίας μας.
    (γ). Σταθερή στάση και επιμονή σε κανόνες κοινά
    αποδεκτούς, με παράλληλη απαίτηση να υπάρχει σεβασμός σ’
    αυτούς τους κανόνες και από την πλευρά των μαθητών.
    (δ). Εξασφάλιση της ευταξίας μέσα στην αίθουσα
    διδασκαλίας και στον σχολικό χώρο, με τήρηση των κανόνων
    δημοκρατικής συμπεριφοράς.
    (ε). Συνειδητοποίηση του ρόλου που παίζει η εξασφάλιση
    της ευταξίας για την αποδοτική λειτουργία του σχολείου
    στον γνωστικό τομέα αλλά και για την καλλιέργεια της
    αυτοπειθαρχίας και της κοινωνικής συνείδησης στους
    μαθητές.
    5. Η δίκαιη συμπεριφορά του εκπαιδευτικού καθώς και ο
    παιδαγωγικός τρόπος επικοινωνίας εκπαιδευτικών-μαθητών
    είναι χρήσιμο να επιβεβαιώνεται καθημερινά στην πράξη και
    πρέπει να στηρίζεται στα εξής κυρίως στοιχεία:
    (α). Στον τρόπο με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί απευθύνουν
    τις ερωτήσεις και δίνουν τις απαντήσεις κατά τη διάρκεια
    του μαθήματος και γενικά στον τρόπο με τον οποίο
    αντιμετωπίζουν τους μαθητές.
    (β). Στον τρόπο με τον οποίο βαθμολογούν και αξιολογούν
    τους μαθητές τους.
    (γ). Στον τρόπο με τον οποίο εκτονώνουν τις εντάσεις που
    παρουσιάζονται μέσα στην τάξη και στην αποφασιστικότητα
    με την οποία αντιμετωπίζουν δυσλειτουργίες.
    (δ). Στη συχνότητα με την οποία καταφεύγουν στον
    Διευθυντή του σχολείου, για να αντιμετωπίσει προβλήματα
    που αναφύονται μέσα στην τάξη και τα οποία θα μπορούσαν
    να επιλύσουν οι ίδιοι.
    6. Οι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται για την προστασία του
    σχολικού χώρου και της περιουσίας του σχολείου καθώς και
    για την ευκοσμία της τάξης μέσα στην οποία διδάσκουν αλλά
    και του σχολείου γενικότερα. Παράλληλα, προσπαθούν να
    ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές σε θέματα που αφορούν την
    καθαριότητα, την υγιεινή και την αισθητική του χώρου μέσα
    στον οποίο φοιτούν.
    7. Οι εκπαιδευτικοί φροντίζουν για την ασφάλεια των
    μαθητών κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο σχολείο
    και κατά την πραγματοποίηση εκδηλώσεων που γίνονται με
    ευθύνη του σχολείου. Ιδιαίτερη φροντίδα καταβάλλεται κατά
    την είσοδο και την αποχώ


  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ μέρος β
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 12 Dec 2017.

    5. Παραμένουν στο σχολείο κατά τις εργάσιμες ημέρες πέρα
    από το ωράριο διδασκαλίας τους, για να προσφέρουν και
    άλλες υπηρεσίες που συνδέονται με το γενικότερο
    εκπαιδευτικό έργο. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες από κάθε
    εκπαιδευτικό καθορίζονται με πράξη του Διευθυντή του
    σχολείου επιδιώκοντας κατά το δυνατόν τη συναίνεση των
    εκπαιδευτικών. Σε σχετική συνεδρίαση με την έναρξη του
    σχολικού έτους οι εκπαιδευτικοί αναλαμβάνουν την ευθύνη
    διεκπεραίωσης συγκεκριμένων εργασιών.
    6. Στις περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης απουσίας τους από το
    σχολείο ενημερώνουν έγκαιρα τον Διευθυντή του σχολείου
    για την αναπροσαρμογή του προγράμματος.
    7.Αντικαθιστούν σε έκτακτες περιπτώσεις εκπαιδευτικό ο
    οποίος απουσιάζει και, ανάλογα με την περίπτωση,
    καλύπτουν το κενό ή απασχολούν τους μαθητές (ανάλογα με
    τις δυνατότητες που υπάρχουν), σύμφωνα πάντοτε με τις
    υποδείξεις του Διευθυντή.
    8. Μετέχουν στις επιτροπές που συγκροτούνται από τον
    Διευθυντή του σχολείου ή τον Διευθυντή Εκπαίδευσης ή τους
    Σχολικούς Συμβούλους, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
    9.Σε συνεννόηση με τον Διευθυντή διευκολύνονται να λάβουν
    μέρος σε όλα τα προγράμματα του σχολείου, όταν τους
    ανατίθενται από τα αρμόδια όργανα.
    10. Συμμετέχουν υποχρεωτικά στις συνεδριάσεις του
    Συλλόγου διδασκόντων και στις παιδαγωγικές συναντήσεις.
    Επίσηςσε συνεννόηση με τον Διευθυντή διευκολύνονται να
    λάβουν μέρος στα σεμινάρια επιμόρφωσης που
    πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, και
    εκφράζουν ελεύθερα τις παιδαγωγικές τους απόψεις.
    11. Ενημερώνονται από τον Διευθυντή του σχολείου και
    τηρούν τους νόμους, τα διατάγματα, τις αποφάσεις, τις
    οδηγίες, τις εγκυκλίους και τα βιβλία. Αναλαμβάνουν
    εξωδιδακτικές εργασίες του σχολείου, συμβάλλοντας
    έμπρακτα στη συλλογική λειτουργία του.
    12. Συνεργάζονται με εκπαιδευτικούς που επιμορφώνονται ή
    με ασκούμενους φοιτητές για την πραγματοποίηση
    διδασκαλιών από τους επιμορφούμενους ή από τους ίδιους,
    κατόπιν σχετικής συνεννόησης και προγραμματισμού με τον
    Διευθυντή.
    13. Για θέματα που αφορούν το σχολείο προβαίνουν σε
    ανακοινώσεις προς τους μαθητές, τους γονείς ή τους
    πολίτες μόνο με τη σύμφωνη γνώμη του Διευθυντή και του
    Συλλόγου Διδασκόντων.
    14. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να τηρούν εχεμύθεια σε ό,τι
    αφορά τις αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων, τις
    συζητήσεις και εκτιμήσεις σχετικά με τη σχολική επίδοση,
    τη συμπεριφορά και τη διαγωγή των μαθητών, τη βαθμολογία
    στις εξετάσεις και, γενικά, για όλα τα στοιχεία που
    αφορούν το σχολείο.
    15. Η ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών
    πρέπει να γίνεται συστηματικά, προγραμματισμένα και όπως
    προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία. Κάθε εκπαιδευτικός
    οφείλει να γνωστοποιήσει τις ώρες της εβδομάδας κατά τις
    οποίες θα μπορεί να δέχεται τους γονείς και να τους
    ενημερώνει λεπτομερώς και υπεύθυνα. Για την καλύτερη
    εξυπηρέτηση των γονέων θα ήταν χρήσιμο να μην υπάρχει
    μεγάλη διασπορά των ωρών ενημέρωσης κατά τη διάρκεια της
    εβδομάδας.
    16. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να διδάσκουν στους μαθητές
    τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα σύμφωνα με το ισχύον
    πρόγραμμα σπουδών, να προγραμματίζουν τη διδακτέα ύλη των
    μαθημάτων τους, λαμβάνοντας υπόψη τις οδηγίες του
    Υπουργείου Παιδείας, του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και των
    Σχολικών Συμβούλων.
    17. Καταγράφουν καθημερινά στα βιβλία ύλης μετά τη λήξη
    της διδακτικής ώρας τη διδασκόμενη ύλη και ελέγχουν τις
    απουσίες των μαθητών.
    18.Ο εκπαιδευτικός που διδάσκει την τελευταία ώρα, αφού
    αποχωρήσουν οι μαθητές, κλείνει τα φώτα, ασφαλίζει τα
    παράθυρα και κλειδώνει την αίθουσα.
    19. Ο εκπαιδευτικός που εφημερεύει στο ισόγειο φροντίζει
    να μην ανεβαίνουν μαθητές στον όροφο (για λόγους
    ασφαλείας) κατά τη διάρκεια του διαλλείματος.
    20. Οι εφημερεύοντες της 1ης βάρδιας ανοίγουν τις
    εισόδους τους σχολείου, το γραφείο των καθηγητών, μερικά
    παράθυρα για εξαερισμό του χώρου και ξεκλειδώνουν τις
    τουαλέτες των μαθητών. Επίσης φροντίζουν να είναι
    ανοιχτές οι τρεις πόρτες που οδηγούν στην αυλή του
    σχολείου.
    21. Οι εφημερεύοντες της 2ης βάρδιας μετά το πέρας των
    μαθημάτων ελέγχουν όλους τους χώρους του σχολείου
    εσωτερικούς και εξωτερικούς και φροντίζουν, ώστε να
    ελεγχθούν και να κλειδωθούν: οι αίθουσες, τα γραφεία, η
    βιβλιοθήκη, τα εργαστήρια, οι τουαλέτες, οι εξωτερικές
    πόρτες του σχολείου. Επίσης, κάνουν καταμέτρηση των
    απουσιολογίων και των βιβλίων ύλης.
    22. Οι καθηγητές αναφέρουν στη διεύθυνση του σχολείου,
    γεγονότα καταστάσεις


  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 07 Dec 2017.




    Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
    Γυμνασίου Λ.Τ. Κασσιόπης








    Σχολικό Έτος 2017 - 2018

    Περιεχόμενα
    ΕΙΣΑΓΩΓΗ 3
    Α. ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 4
    Α.1. ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ 4
    Α.2. ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ
    ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 5
    Β. ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ 7
    Β.1. ΣΧΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - ΜΑΘΗΤΩΝ 7
    Γ. ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ 9
    Γ.1. ΕΓΓΡΑΦΕΣ-ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ 9
    Γ.2. ΦΟΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ-ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ 9
    Γ.3. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ 10
    Γ.4. ΔΙΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΚΥΡΩΣΕΙΣ – ΠΟΙΝΕΣ - ΑΜΟΙΒΕΣ
    10
    Γ.5. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΥΣΙΩΝ (Άρθρο 3- Π.Δ. 485/1983)
    11
    Δ. ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 13
    Δ.1. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ 13
    Δ.2. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ 15
    Δ.3. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
    ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ 15
    Δ.4. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ 16
    Δ.5. ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ 16


    ΕΙΣΑΓΩΓΗ

    Αυτός ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας συντάχθηκε και
    ψηφίστηκε σε κοινή συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων το
    Νοέμβριο του 2017, προκειμένου να ρυθμίσει με τρόπο σαφή
    και αποτελεσματικό τις συνθήκες της καθημερινής ζωής στο
    σχολείο μας, ώστε να διασφαλίζεται η τάξη και η ομαλότητα
    που είναι απαραίτητες για τη διευκόλυνση του
    εκπαιδευτικού έργου και την ενίσχυση της παρεχόμενης
    παιδείας. Ο παρών εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας,
    είναι σύμφωνος με την ισχύουσα νομοθεσία, τις εγκυκλίους
    και οδηγίες των εκπαιδευτικών αρχών και τις αποφάσεις
    συλλογικών οργάνων. Για την επιτυχή εφαρμογή του
    απαιτείται η συναίνεση και συνεργασία όλων των
    συντελεστών της σχολικής ζωής (εκπαιδευτικών, εργαζομένων
    στο σχολείο, μαθητών, κηδεμόνων) και η από μέρους τους
    συνειδητή αποδοχή των κανόνων που περιλαμβάνει, καθώς και
    η πρόθυμη βούλησή τους να τους τηρήσουν και να τους
    διαφυλάξουν.
    Η εγγραφή μαθητών στο Γυμνάσιο Λ.Τ. Κασσιόπηςσημαίνει και
    αποδοχή όλων των κανόνων του σχολείου τόσο από τους
    μαθητές όσο και από τους κηδεμόνες τους.
    Το σχολείο διατηρεί οποτεδήποτε το δικαίωμα να
    συμπληρώσει ή να τροποποιήσει άρθρα του παρόντος
    κανονισμού, πάντοτε στο αυστηρό πλαίσιο που ο νομοθέτης
    ορίζει, εφόσον κριθεί απαραίτητο.

    Α. ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    Α.1. ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
    1. Οι εκπαιδευτικοί με την εν γένει συμπεριφορά τους
    οφείλουν να συνεισφέρουν στη διαμόρφωση ήρεμου,
    ευχάριστου και συνεργατικού κλίματος μέσα στο σχολείο.
    Πρέπει να διαθέτουν αξιοπρέπεια και κύρος που
    συμβιβάζονται με τον ρόλο τους. Τις μεταξύ τους σχέσεις
    είναι απαραίτητο να τις διέπει ο αμοιβαίος σεβασμός και
    να τις χαρακτηρίζει η ειλικρινής, συναδελφική και
    ανθρώπινη επικοινωνία. Ανάλογη σχέση συνεργασίας και
    επικοινωνίας πρέπει επίσης να καλλιεργείται ανάμεσα σε
    αυτούς και τον Διευθυντή του σχολείου.
    2.Οι εκπαιδευτικοί έχουν υποχρέωση να σέβονται τις
    απόψεις, τις ιδέες και τις προτάσεις των άλλων. Όταν
    έχουν άλλη άποψη, πρέπει να την υπερασπίζονται με
    επιχειρήματα και να επιδιώκουν τον διάλογο. Σε κάθε
    περίπτωση πρέπει να θεωρείται ισχυρή η άποψη που
    συγκεντρώνει την αποδοχή της πλειοψηφίας και αυτή ισχύει
    για τη σχολική μονάδα.Θεωρείται αυτονόητο ότι για την
    καλύτερη λειτουργία του σχολείου, καλό θα είναι να
    επιδιώκεται η μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση.
    3.Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στο ίδιο τμήμα και
    εκείνοι που διδάσκουν στα τμήματα της ίδιας τάξης έχουν
    ένα χώρο κοινής ευθύνης. Είναι απαραίτητο να συζητούν
    μεταξύ τους για τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν
    μέσα στην τάξη, να προβληματίζονται και να επιλέγουν
    κοινούς τρόπους για την αντιμετώπιση φαινομένων
    επιλήψιμης συμπεριφοράς μαθητών ή ορισμένων περιπτώσεων
    που απαιτούν ιδιαίτερη φροντίδα, ευαισθησία και λεπτούς
    χειρισμούς εκ μέρους τους. Η συνεργασία όλων είναι όχι
    μόνο χρήσιμη αλλά και επιβεβλημένη.
    4.Οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου οφείλουν να
    συνεργάζονται και να εξετάζουν τα προβλήματα που
    εμφανίζονται στη διδασκαλία των μαθημάτων του κλάδου τους
    μέσα στο σχολείο. Κάθε μάθημα έχει τις δικές του
    ιδιαιτερότητες που απαιτούν επιμέρους αντιμετώπιση. Η
    ομάδα των εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου μέσα στο σχολείο
    πρέπει να έχει οργανωτική υπόσταση και να αναλαμβάνει
    ομαδικά την ευθύνη της αντιμετώπισης των προβλημάτων του
    κλάδου.
    5. Οι κλίσεις, τα ενδιαφέροντα και το ταλέντο κάθε
    εκπαιδευτικού μαζί με την πείρα και την ειδικότη


  • Λειτουργία Σχολείου στις διακοπές
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 08 Jul 2015.


    Κατά την θερινή περίοδο 2015 το Σχολείο θα είναι
    ανοικτό κάθε Πέμπτη 10.00-13.00.
    Το Σχολείο θα είναι ανοικτό στις 14 και στις 17
    Ιουλίου για την ολοκλήρωση και την οριστικοποίηση
    των μηχανογραφικών.



  • Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων 2015
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 08 Jul 2015.


    Το Σχολείο μας και φέτος είχε πολύ καλά αποτελέσματα
    στις Πανελλαδικές και με 2 αριστούχους.
    Συγχαίρω τους μαθητές μας για την επιτυχία τους και
    είμαι σίγουρος ότι και του χρόνου θα συνεχιστεί η καλή
    πορεία του Σχολείου μας.
    Ο Δ/ντής
    Κωνστάντης Ναπολέων


  • εαπανενεργοποιηση της ιστοσεσλίδας μας
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 08 Jun 2015.

    Αποφασίσαμε να ενεργοποιήσουμε την ιστοσελίδα μας διότι
    θεωρούμε οτι είναι ένα πολύ χρύσιμο εργαλείο.


  • 5ος μαθητικός διαγωνισμός ποίησης
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 22 Jan 2014.

    Anakoinwsh

    Απευθυνθείτε στο σχολείο (κ.Κοκκινομιλιώτη ή κ Δούρβας) για περισσότερες πληροφορίες.


  • Διοργάνωση Ετήσιου Διαγωνισμού στην ελληνική γλώσσα στην Ιταλία
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 22 Jan 2014.

    Το Λύκειο “M.Buratti”, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο «University degli Studi della Tuscia”, διοργανώνει τον Ετήσιο Διαγωνισμό για το 2014 στην Ελληνική Γλώσσα, ο οποίος απευθύνεται σε μαθητές της τρίτης τάξης Λυκείου ή σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες στις οποίες διδάσκονται η Λατινική και η Αρχαία Ελληνική γλώσσα.

    Λήξη προθεσμίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς το Λύκειο “M.Buratti: 1η Μαρτίου 2014.

    Πληροφορίες: vtpc010003@istruzione.it

    Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως ο διαγωνισμός πιθανότατα θα περιλαμβάνει μετάφρασεις εδαφίων του Αριστοτέλη και/ή από φιλολογικό, ιστορικό, λογοτεχνικό σχολιασμό. Επίσης στους νικητές θα δοθούν χρηματικά έπαθλα. Επικοινωνήστε πρώτα με το σχολείο (κ. Κοκκινομιλιώτη ή κ. Δούρβας) για περισσότερες πληροφορίες.


  • Μεγάλες επιτυχίες είχε το σχολείο μας στις πανελλήνιες εξετάσεις
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 03 Sep 2013.

    Μεγάλη επίτυχία είχε το σχολείο μας στις τελευταίες πανελλήνιες εξετάσεις.


    Συγχαρητήρια στους παρακάτω μαθητές:







    Ο Διευθυντής και ο σύλλογος των καθηγητών του σχολείου μας εύχεται στους παραπάνω μαθητές καλή σταδιοδρομία και καλή δύναμη για την συνέχεια των σπουδών τους.


  • Διαδραστική εργασία των μαθητών της Β΄και Γ' Λυκείου Κασσιώπης στο μάθημα της Πληροφορικής
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 03 Apr 2013.

    Δείτε σε μορφή βίντεο την εργασία των μαθητών της Β’ και Γ’ Λυκείου Κασσιώπης στο μάθημα
    της Πληροφορικής, σχολικό έτος 2012 – 2013, με την
    οποία συμμετέχουν στο 3ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στην
    Κέρκυρα, Ιόνιος Ακαδημία 19 - 20 Απριλίου 2013.
    http://www.youtube.com/watch?v=2xNyXtFstbI
    Επισκεφτείτε το ιστολόγιο
    http://blogs.sch.gr/diadiktuopedia
    από όπου μπορείτε να κατεβάσετε τον συμπιεσμένο φάκελο που περιέχει τα αρχεία της εργασίας
    των μαθητών της Β’ και Γ’ Ταξης Λυκείου Κασσιώπης στο μάθημα της Πληροφορικής, σχολικό
    έτος 2012-2013, με το οποίο συμμετέχουν στο 3ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στην Κέρκυρα,
    Ιόνιος Ακαδημία 19 – 20 Απριλίου 2013.
    Αφού αποσυμπιέσετε τον φάκελο, τον τοποθετείτε στη ρίζα C:\ του σκληρού σας δίσκου.
    Για να εκτελεστεί η εργασία πρέπει να κατεβάσετε επίσης την εφαρμογή Blender έκδοση 2.65a για
    Windows σε μορφή συμπιεσμένου φακέλου. Απλώς αποσυμπιέστε και αυτό τον φάκελο
    οπουδήποτε. Δεν χρειάζεται εγκατάσταση.
    Στη συνέχεια εκτελέστε το αρχείο blender.exe και ανοίξτε το αρχείο της εργασίας των μαθητών με
    όνομα nepihyhsh.blend, τοποθετείστε το ποντίκι σας πάνω στην Κέρκυρα και πατήστε P από το
    πληκτρολόγιό σας. Η περιήγηση εκτελείται σε μορφή παιχνιδιού, έτσι με τα βέλη του
    πληκτρολογίου καθώς και με τα πλήκτρα E, D, W, R, S, F, Q, T, A και G μπορείτε να ταξιδέψετε
    στο νησί.
    Πατώντας το πλήκτρο Esc μπορείτε να σταματήσετε την περιήγηση.
    Καλό σας ταξίδι!


  • Εργασία «Διαδραστική Περιήγηση στην Κέρκυρα»3ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στην Κέρκυρα, Ιόνιος Ακ
    Ημερομηνία Δημοσίευσης 03 Apr 2013.

    Δείτε σε μορφή βίντεο την εργασία των μαθητών της Β’ και Γ’ Λυκείου Κασσιώπης στο μάθημα
    της Πληροφορικής, σχολικό έτος 2012 – 2013, με την οποία συμμετέχουν στο 3ο Φεστιβάλ
    Ψηφιακής Δημιουργίας στην Κέρκυρα.
    http://www.youtube.com/watch?v=2xNyXtFstbI
    Επισκεφτείτε το ιστολόγιο
    http://blogs.sch.gr/diadiktuopedia
    από όπου μπορείτε να κατεβάσετε τον συμπιεσμένο φάκελο που περιέχει τα αρχεία της εργασίας
    των μαθητών της Β’ και Γ’ Ταξης Λυκείου Κασσιώπης στο μάθημα της Πληροφορικής, σχολικό
    έτος 2012-2013, με το οποίο συμμετέχουν στο 3ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στην Κέρκυρα,
    Ιόνιος Ακαδημία 19 – 20 Απριλίου 2013.
    Αφού αποσυμπιέσετε τον φάκελο, τον τοποθετείτε στη ρίζα C:\ του σκληρού σας δίσκου.
    Για να εκτελεστεί η εργασία πρέπει να κατεβάσετε επίσης την εφαρμογή Blender έκδοση 2.65a για
    Windows σε μορφή συμπιεσμένου φακέλου. Απλώς αποσυμπιέστε και αυτό τον φάκελο
    οπουδήποτε. Δεν χρειάζεται εγκατάσταση.
    Στη συνέχεια εκτελέστε το αρχείο blender.exe και ανοίξτε το αρχείο της εργασίας των μαθητών με
    όνομα nepihyhsh.blend, τοποθετείστε το ποντίκι σας πάνω στην Κέρκυρα και πατήστε P από το
    πληκτρολόγιό σας. Η περιήγηση εκτελείται σε μορφή παιχνιδιού, έτσι με τα βέλη του
    πληκτρολογίου καθώς και με τα πλήκτρα E, D, W, R, S, F, Q, T, A και G μπορείτε να ταξιδέψετε
    στο νησί.
    Πατώντας το πλήκτρο Esc μπορείτε να σταματήσετε την περιήγηση.
    Καλό σας ταξίδι!